După ce au scos €170 milioane vara trecută pentru a-i cumpăra pe francezi, finlandezii au făcut ieri marele pas și au tras Withings pe linie moartă. În locul brand-ului francez a apărut Nokia Health.

La o simplă privire, Nokia a reușit în jumătate de an să pună la dispoziția clienților o gamă de telefoane, plus câteva accesorii inteligente preluate de la Withings. Foarte util pentru clienții care caută să construiască un ecosistem. Gadget-urile nu au suferit modificări la nivel de hardware, singurul lucru diferit fiind noul logo Nokia.

Cu ocazia asta, finlandezii au făcut puțină curățenie, lăsând doar ceasurile Activite Steel și Steel HR în gamă. Rebranding-ul a dus și la un refresh al aplicației de mobil Health Mate, care arată cam așa:
Nokia Steel HR va fi disponibil din toamnă.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.