Pe cât de bine a stat Will.I.Am în Billboard, pe atât de prost stă la produsele pe care le anunță sub nume propriu. La sfârșit de 2012, când Apple lansa iPhone 5, Will.I.Am ieșea pe piață cu o carcasă de iPhone 4 și 4S ce costa aproximativ $315. N-am mai auzit nimic de atunci, așa că pot spune fără rețineri că produsul a eșuat.
Dar iată că omul din Black Eyed Peas nu renunță! Tocmai ce a anunțat Puls, smartwatch-ul care nu are nevoie de un telefon pentru a iniția apeluri și pentru a sta conectat la o rețea 3G. Are totuși niște lucruri bune: bateria se întinde pe toată brățara, are un serviciu integrat de streaming audio și un asistent vocal. Însă va avea cel mai probabil aceeași soartă precum a carcasei de mai sus, motivele fiind destule:
- deși va ieși pe piață înainte de Sărbători, prețul nu a fost comunicat
- Puls va fi disponibil doar în anumite magazine AT&T, foarte nașpa pentru cei care sunt pe alte rețele. Și foarte nașpa pentru producător că n-are alte canale de distribuție
- are accesorii stupide: un ghiozdan cu boxe încorporate și o jachetă cu baterii. Ce te faci dacă e vară?
Treaba asta cu celebritățile care endorsează anumite brand-uri n-a adus niciun beneficiu. Will.I.Am are ceva funcție pe la Intel de ceva timp și nu știu să fi ieșit ceva din mâna lui de acolo. Alicia Keys a fost la Blackberry și a lucrat atât de bine încât acum nu mai e. Ashton Kutcher e și el imaginea Lenovo și, cu ocazia lansării celor mai recente tablete, aparent a fost implicat în conceperea acestora. Diferența dintre Ashton și Will.I.Am este că primul lucrează în sprijinul companiei care l-a angajat, nu se apucă de lansat tâmpenii pe care nu le va cumpăra nimeni.
Mai bine rămânea la ciordit muzică.
imagine via Engadget.
Leave a Reply