Utilitatea unui teaser

Văd de câteva zile că se merge mult pe promovarea piesei lui Aylin, “Chemistry”. Cică mâine la 12 vom vedea în premieră (pe mai multe bloguri, firește) videoclipul artistei. Până atunci ne mulțumim cu un teaser:

Teaserul postat pe 28 martie (adică acum o săptămână) are sub o mie de vizualizări. Poftim? Doar atât? Yep. Și să vă spun de ce. Când Timberlake a scos teaser pentru “The 20/20 Experience”, lumea s-a adunat cu milioanele în fața monitoarelor pentru că întâiul Justin are niște discuri de platină la activ, e cineva în industria muzicală.

Cine își mai aduce aminte de Aylin și de “Alege ASIA”? Cine mai știe că de la concursul ăla s-a format o trupă numită “Pops”? Cine mai știe că Aylin făcea parte din trupa aia? Și cea mai pertinentă întrebare: cine stătea cu sufletul la gură să afle când revine Aylin în muzică?

La nivel de consumatori activi de muzică – nimeni. Pentru că Aylin este un artist necunoscut în România (și nu-mi spuneți că a făcut live la Guerrilla, că audiența postului nu e relevantă). Ar fi fost mai onest să lanseze direct piesa (apropo, felicitări blogosfera pentru faza de mâine de la ora 12) și să scutească managementul de un pas inutil. Plus că e trist să vezi că nici măcar o mie de oameni nu-s curioși.


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.