Dincolo de toate glumele din online, Twitter-ul rămâne un tool prin care poți ajuta oamenii care au nevoie de răspândirea cât mai rapidă a unui mesaj. Aseară am dat un tweet prin care imi anunțam intențiile:
ow.ly/d/ZFi cu alte cuvinte #cautjob in PR, Social Media, Publicitate. Un RT presupune o bere la primul salariu.
— Dan Pandrea (@danpandrea) January 14, 2013
18 oameni au binevoit să dea mesajul mai departe (sau au vrut bere, deși înclin să cred că nu ăsta a fost motivul :)) și pentru asta le mulțumesc și le rămân dator cu ceea ce am spus mai sus. Intrând puțin în detalii majoritatea oamenilor care au contribuit cu un retweet au peste 2000 urmăritori (până la aproape 21.000, mulțumesc, Pyuric!). Aparent reach-ul a fost destul de mare, însă tweet-ul de mai sus a generat și ceva reacții: Auraș mi-a atras atenția că trebuie să pregătesc munți de bere. Unde ar fi norocul ăla?
Așadar acesta e un exemplu de engagement marketing, iar tot ce-mi trebuie este un brand pe care să îl cresc în fața consumatorilor. CV-ul este în tweet, dar îl puteți găsi și aici. De asemenea mă găsiți și pe Linkedin.
PS: Dacă iese un job din toată treaba asta, fac o ieșire la bere cu tot cu hashtag!
PS2: Un like pe articol ajută foarte mult 🙂
Leave a Reply