Eram anul 2 de facultate și aveam acces la o emisiune a TVR-ului, ceva cu Marina Almășan. Profu’ de media mă trimisese acolo să văd cum se face o emisiune în direct, cum arată o cameră de regie, chestii de-astea. Derulăm înainte cu câțiva ani, ajungem la Eurovisionul de anul acesta și încă mă întreb câtă țuică de prună beau ăștia la ședințele de brainstorming.
Subiectele emisiunii de atunci erau penibile, unele vizibil fabricate. Măcar de-ar fi fost bine puse în scena platoului, însă nu a fost cazul. La fel și cu Eurovisionul de anul ăsta. Primul lucru pe care lumea l-a taxat a fost costumația prezentatorilor. Bendeac se uita în momentul ăla și își dădea palme că nu s-a gândit la asta pentru “În puii mei”. Analogiile cu ABBA au fost de prost gust, dolofanul ăla de joacă prin reclame cu bere și-a păstrat aceeași imagine de grataragiu, iar Ovi a fost absolut în plus. Apropo, TVR, dacă l-ați luat pe Ovi în ideea că e scandinav și lumea îl asociază repede cu ABBA, băiatul ăsta a trăit mulți ani în Norvegia, nu Suedia. Dar hai să zicem că l-ați luat pe motiv de Paula Seling și “Playing With Fire”.
Încă o chestie: am impresia că emisiunile reprezintă și calitatea sponsorului principal, care sare cu valuta. La “Românii au talent” e Cosmote (ditai operatorul de telecom), la X Factor e Orange (ditai operatorul de telecom). La “Eurovision” e Farmacia Catena (!!!), imaginea perfectă a unei emisiuni la fel de bine făcută precum reclamele cu Stela și Arșinel.
E lăudabilă intenția de a băga bloggeri oficiali, adică de a atrage un segment tânăr de public. E doar o mică problemă: tot tineretul și toată generația mea râd sănătos când văd Catena și orice nume asociat cu farmacia inimii. Aștept să văd audiențele. Bonus: cel mai apreciat tweet pe care l-am dat aseară:
Eu zic ca Razvan & Dani si Bartos sunt undeva la o bere si se pisa pe ei de ras #eurovisionro
— Dan Pandrea (@danpandrea) February 24, 2013
Leave a Reply