jeremy clarkson
Copilul din mine s-a bucurat enorm când a aflat acum vreo 3-4 săptămâni că Top Gear revine pe 27 ianuarie. Am văzut primul episod cu sufletul la gură, mai ales că a trecut un an de la ultimul material Top Gear.

Pagani Huayra, Bentley Continental Speed și P45 (explic mai târziu). La fiecare sezon mă uit să văd ce adaugă oamenii de la producție în materie de efecte, tehnici de filmat și cadre. Nimic special în cazul supercar-ului din Italia, însă prezența celui mai nou Pagani a fost suficient cât să mă țină lipit de ecran. La capitolul coloană sonoră am găsit piesa lui Jack Trammel – Crushing Blow, pe care e musai să o recunoașteți dacă ați văzut Looper:

Hammond s-a ocupat de Pagani, James May a condus cel mai rapid Bentley de până acum (Continental Speed) și l-a plagiat pe Victor Ponta, stând în dreapta unui pilot de raliu. Concluzia a fost că degeaba este Bentley-ul bun, dacă Mario Balotelli îl conduce.

Jeremy Clarkson a dus la extrem ideea de cea mai mică mașină, prin modelul P45 (conceput alături de niște studenți britanici). După ce a analizat extrem de “obiectiv” modelul, Jeremy Clarkson s-a prezentat în fața a patru “dragoni” (Dragon’s Den, varianta britanică a “Shark Tank” sau “Arena Leilor” de la noi) pentru a vinde ideea. Logic că n-a reușit.

Top Gear rămâne în continuare o emisiune prezentată de 3 copii în corpuri de oameni mari (în afară de Hammond, firește) și de-asta o să prindă în continuare!

PS: Pentru cei ce se întreabă cum am văzut episodul: am luat antena de bulgari, am îndreptat-o spre UK și am prins BBC2.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.