Tidal a raportat 3 milioane de utilizatori, de zece ori mai puțin decât Spotify, liderul de piață al serviciilor de streaming. Pare puțin, dar asta e vestea bună: de la jumătate de milion de utilizatori în momentul preluării serviciului de către Jay-Z, în martie 2015, până la aproape de șase ori mai mult astăzi, Tidal dovedește că există o categorie de consumatori audio ce își doresc o calitate superioară a sunetului.
Însă cea mai recentă problemă pentru Tidal și Jay-Z pare a fi o minciună a foștilor proprietari. În momentul achiziției, Tidal avea declarați 540.000 de utilizatori, lucru pe care Jay-Z îl pune acum la îndoială. Tranzacția achiziției s-a ridicat la $56 de milioane sau aproximativ $103.7 pentru fiecare utilizator. Motiv pentru care avocații au început să își pregătească nodurile la cravată, chiar dacă Schibsted ASA, fostul deținător Tidal, neagă acuzațiile.
Într-un singur an de când Jay-Z a preluat Tidal, serviciul s-a confruntat cu o serie de probleme: plecarea câtorva oameni din conducere, retragerea endorserilor, precum și controversele stârnite de unul dintre cei mai mari susținători.
Deocamdată, Tidal stârnește interesul prin materiale exclusive (Jay-Z și-a retras deja anumite materiale de pe celelalte servicii de streaming), însă are nevoie de o altă strategie, mai ales că unele exclusivități, gen The Life of Pablo, au viață scurtă.
Leave a Reply