Dacă e să ne uităm la cohorta de producători de IT&C care se îngrămădesc să lanseze tablete anul acesta, ne dăm seama, dacă mai era cazul, că istoria se repetă.
Pentru cei ce își aduc aminte, lansarea iPhone a generat un val de telefoane bazate pe ecrane tactile. Niciunul nu a reușit să rupă gura târgului și să se apropie de numărul telefoanelor vândute de către Apple. Primul hit a fost LG Cookie care s-a vândut în prostie pentru că era ieftin și puteai să scrii pe un qwerty rezistiv.
Revenind la tablete, observăm că se întâmplă același lucru acum: vrem și noi ca Apple, că ei au vândut vreo 7 milioane de iPaduri în 3 trimestre. Singurul lucru diferit față de episodul telefoanelor ”anti-iPhone” este că, în mare parte, sistemul de operare Android le ține sub aceeași umbrelă.
PS: Am spus doar de defectele celorlalte telefoane. Produsele Apple rămân în continuare exclusiviste, chiar dacă se vând în prostie.
Leave a Reply