Categories
Cotidiene

Soarta DN2, după ce vom avea A7

Au fost accidente nasoale în acest weekend. Coincidența a făcut ca tot în acest interval să merg pe DN2, să văd ce s-a mai schimbat. Drumul a rămas la fel: aceeași bandă și jumătate pe sens, aceeași șoferi care stau în fundul tirurilor și aceeași lipsă a poliției (deloc fără legătură cu accidentele de mai sus. DELOC!).

Partea bună e segmentul dintre Sinești și Movilița, unde s-au reconfigurat benzile în 2+1 alternativ. Porțiunea este bine semnalizată, te anunță în cât timp se lățește sau îngustează sensul de mers și, per total, te face să circuli mai relaxat.

Știu că zilele cu flux mare de trafic provoacă și blocaje, însă nimeni nu cred că a trebuit să fie descarcerat dintr-o mașină ce stă în coloană. Odată cu deschiderea autostrăzii, volumul de trafic se va muta de pe DN2 pe A7. Până la final de 2024 ar trebui să avem A7 între Ploiești și Pașcani.

Motiv foarte bun pentru CNAIR să treacă la lucru și să facă 2+1* de la Afumați până la Moțca.

*Da, între Buzău și Râmnicu Sărat este o porțiune de 2+2, normal că pe aia o lăsăm în pace.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.