Sper să le meargă cehilor ambiția de a concura direct cu Golful. Nu e o bănuială, ci chiar o declarație oficială. Dispariția Rapidului Spaceback lasă liber un spațiu pe care Skoda poate concura foarte bine. Iar dacă nimeresc și prețul pentru Skoda Scala, cred că cehii pot avea pe mâini un nou succes precum Octavia.
Mașina are tot ce trebuie pentru a se înghesui pe șoselele de la noi. Spațiu pentru pasageri și pentru bagajele lor din plin (467 de litri, în cazul în care vă întrebați), motoarele pe care oamenii le știu deja și diferite dotări pe care ar da ceva mai mult dacă s-ar duce la VW. De săptămâna trecută și până acum, nu mi-am schimbat părerea cu privire la ecranele tactile ale mașinilor, așa că va trebui să văd interiorul în persoană.
Revenind la duelul cu VW, Skoda Scala are o oportunitate de a aduce cutia automată la un nivel mai accesibil. Chiar dacă Golful are un preț de pornire de €15.300 la noi, cea mai accesibilă motorizare cu o cutie automată e vreo €19.900. Drept urmare, rămâne la latitudinea oamenilor care învârt cifrele de la Skoda să determine cât de departe trebuie să stea Scala de Golf. Pentru că, aparent, nu e vreo problemă că un Karoq este mai ieftin cu doar €1000 de un Tiguan.
Este foarte posibil ca cel mai mare rival pentru Skoda Scala să nu fie Golful, ci noul Ceed – €13.800 preț de pornire, €18.300 preț cu cutie automată.
Skoda Scala promite multe, cel puțin pe foaie. O să apară pe la primăvară, perioadă în care sper să o testez.
Leave a Reply