Cum se scoate Apple din procesele intentate de clienții MacBook Pro nemulțumiți

scris de

in

Mi-a plăcut mult o treabă de săptămâna trecută. Povestea pe scurt.

Apple are niște belele cu niște clienți nemulțumiți de tastaturile de MacBook și MacBook Pro lansate de prin 2015 încoace. Sunt vreo 3 procese intentate spre deliciul boilor de la Forbes și Business Insider.

Săptămâna trecută, din neant, Apple lansează o generație nouă de MacBook Pro, cu procesoare noi, grafică mai bună, baterie mai mare și chestia asta:

Your workspace just got quieter.

The MacBook Pro keyboard features a butterfly mechanism — providing four times more key stability than a traditional scissor mechanism, along with greater comfort. The 13- and 15‑inch MacBook Pro models with Touch Bar now feature a keyboard with a quieter typing experience. And the spacious Force Touch trackpad gives your fingers plenty of room to gesture and click.

Ce-mi place e că Apple a tăcut mâlc cu privire la problema tastaturii. De-asta cred că nici nu au lăsat MacBook Pro-urile să facă parte din keynote-ul din toamnă. Sărea presa pe ei și nu era prea frumos.

Așa că au dat-o elegant cu “e mai silențioasă” și i-au lăsat pe ăia de la iFixit să descopere că membrana adăugată fiecărui buton chiar ajută la evitarea problemelor pe care clienții nemulțumiți le-au semnalat de vreun an încoace.

În câteva săptămâni vom vedea internetul spunând că Apple a rezolvat problema tastaturilor de tip butterfly, fără ca Apple să recunoască vreodată că au avut vreo problemă cu asta (mă rog, au zis că afectează o foarte mică parte dintre utilizatori).

Despre viitorul gamei de laptopuri și desktop-uri Apple într-un alt articol.


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.