Cum să nu te prindă toamna cu nădragii lăsați în propriul magazin online

E iulie, e vacanță, viața e mișto. Dar dacă te gândești că mai sunt abia 2 luni până la toamnă, îți dai seama că nu mai ai mult să pregătești campaniile pentru perioada în care oamenii cumpără din ce în ce mai des. Și pentru că e păcat să strici frumusețe de vacanță pe săptămâni întregi de numărat click-uri și de încercat din greu a trage concluzii, e nevoie de un crash course.

Ceea ce se și întâmplă între 23 și 28 august, la Școala de Vară GPeC. E la a șaptea ediție, primește 50 de “cursanți” pe care îi va trata cu 18 ore încărcate cu informații din usability, campanii AdWords și SEO, informații despre Marketing Online și Social Media, logistică și Customer Experience.

Oamenii care vin să vorbească activează în companii precum Omniconvert, Quantum Data Science, Fan Courier, AdLemonade, Answear, Breeze Mobile. Vă recomand să vedeți toată lista de traineri.

Dincolo de prezentarea în sine a evenimentului, mai este cel puțin un motiv pentru care trebuie să mergeți. Zilnic mă lovesc de știri despre tehnologiile care ne bat la ușă. Multe dintre ele își vor face loc în experiența de comerț online. De mai mult de jumătate de an se vorbește de asistenții virtuali care ne vor face cumpărăturile online. De la roșii la pantofi de alergat.

Realitatea augmentată e iarăși un domeniu în care se investește masiv, iar magazine precum IKEA au declarat că vor adapta serviciile online în acest sens. După cum vedeți, nimeni nu stă locului, iar lipsa de informație va decide mai mult ca sigur parcursul unui business online.

Mă rog, bine ar fi ca până la abordarea noilor tehnologii să avem o bază solidă a ceea ce înseamnă e-commerce. Iar dacă te gândești că e păcat să strici frumusețe de vacanță pe săptămâni întregi de numărat click-uri și de încercat din greu a trage concluzii, Școala de Vară GPeC e crash course-ul pe care nu ar trebui să îl ratezi.

PS: Vezi și cele mai bune 50 de resurse pentru a înțelege mai bine e-commerce-ul.

 


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.