Că tot a fost Superbowl și toată lumea a făcut topuri cu spoturi reușite și mai nereușite, mă leg și eu doar de unul: cel cu Samsung Galaxy Note.

Pe lângă faptul că Samsung a copiat cam tot ce se poate de la Apple (design hardware, design software), de ceva vreme încoace Samsung a început să lovească mărul din Cupertino prin spoturi care arată câteva dintre obiceiurile fanilor înrăiți.

Însă istoria ne învață câteva lucruri: anul trecut a fost denumit “anul tabletei”, motiv pentru care Motorola și LG s-au gândit să facă niște spoturi prin care să râdă un pic de Apple. Ultima știre importantă despre Motorola Xoom a apărut prin mai 2011, când niște surse vorbeau de reducerea producției, în urma vânzărilor slabe. În România nu am văzut până acum vreun LG Optimus Tab, deci cei doi producători au avut două tablete de succes, care au micționat pe iPad.

Nu pot prezice vânzările celor de la Samsung, dar din punct de vedere al reclamei, Galaxy Note este o prostie imensă, mai ales că unul dintre fanboys exclamă “Awesome!” când vede stiloul korean. Poftim? Unul dintre cele mai importante motive pentru care telefoanele touchscreen au devenit mainstream, lipsa stilourilor, este unul dintre plusurile lui Galaxy Note?

Despre Galaxy Note am mai vorbit, cu plusuri și minusuri. De atunci prețul a mai coborât la 2450 lei, iar Ice Cream Sandwich se pare ca va aparea în aprilie.