În cazul în care n-ați citit deja pe milioanele de bloguri și siteuri din România, Samsung a lansat Galaxy S4. Are o mulțime de funcții fața de generația anterioară și vine cu îmbunătățiri tehnice. Dincolo de toate detaliile care au fost prezentate, Samsung a încercat să fie cool pe scena din New York.
În momentul de față Samsung nu e un lovebrand, așa că, de câteva luni de zile, încearcă să pară mai mult decât este, în speranța că va stârni ceva emoții în sufletul consumatorului. Așa a făcut în spoturile împotriva Apple, așa au făcut și aseara. Toată treaba cu scenele jucate pentru a exemplifica funcțiile S4 mi s-au părut trase de păr. Pipițe la Miami folosind toate S4? Ăla micu are cursuri de dans? Turiști pierduți în China? Iubi e la partida de golf?
Unde am mai vazut noi publicurile astea? În fine, nu discutăm despre alții, ci despre Samsung Galaxy S4. Telefonul va intra pe piață la sfârșitul lunii aprilie, iar prețul nu se știe deocamdată. Întrebarea pe care trebuie să v-o puneți este următoarea: câte dintre funcțiile arătate aseară vor fi folosite zi de zi? În cazul acesta se justifică tot buzz-ul de aseară sau e doar marketing?
PS: O fi apărut la Obor?
Leave a Reply