…ca pana acum eram cam singurii care nu arsesera un steag american intr-o piata publica (ma gandesc la Victoriei), dar ceea ce am vazut la Hoinaru si mai departe pe site-ul ROM a generat niste idei generale despre intreaga campanie:

1. ROM vrea ca noi sa traim visul american. Din pacate, acest vis nu prinde radacini pe pamant dambovitean, doar daca urmam sfatul Presedintelui si sa ne caram naibii de aici, ca el nu mai are bani sa ne plateasca;

2. ROM spune (prin McCann) ca este un brand cu care ACUM te poti mandri. In esenta, nenii astia ne spun ca tricolorul e naspa, “senzatii tari romanesti” e si mai naspa si ca ar cam trebui sa adoptam stilul de viata american, sau macar sa-i pupam in toate locurile umbrite, chiar daca pe alocuri nu e bine (vezi ce a patit Teo Peter);

3. Sa folosesti cuvinte precum “schimbare”, “ambitie”, “indrazneste” mi se pare deplasat, avand in vedere timpurile pe care le traim. In plus, nu de la americani a pornit toata criza asta?

4. Hoinaru s-a luat de acvila, eu ma iau de Statuia Libertatii, pentru ca mi se pare o tampenie.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

1 Comment

Zoso, Realitatea.net si experiente anterioare | Music Oriented Blog · March 26, 2011 at 13:37

[…] fără a se da doi pași înapoi să vadă imaginea de ansamblu. Așa s-a întâmplat cu campania ROM și Gerovitalul cu extras de […]

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.