Dacă vreți să vă luați cu mâinile de cap, intrați pe pagina Facebook a Vodafone* și citiți ce debitează conaționalii. Dincolo de injurii mascate în cuvinte ce laudă concurența, românii lasă impresia că sunt imaginea perfectă a negociatorului ratat. Adică acel om care primește oferta de la operator și urlă a furt pe față, în loc să contribuie cu ceva constructiv negocierii.
Băieții ăștia n-au idee ce se află în spatele unui preț oferit de Vodafone la un anumit abonament. Asta demonstrează că majoritatea românilor au rămas la stadiul de negociere în piața de fructe și legume. E drept că nici mie nu îmi convine că, la un abonament de €60, trebuie să mai plătesc între €100 și €200 pentru smartphone-uri de top, când în UK prețurile pornesc de la 0. Diferența dintre britanici și români constă în cifra anuală de vânzări, de aceea marjele pot fi mai mici în UK, nu la noi.
Și un mic bonus, de pe un grup pe Facebook: un tip vinde un iMac și postează un anunț detaliat până la ultimul șurub. Primul client interesat: “Ultimul preț?”.
*vorbesc de Vodafone pentru că sunt abonatul lor și mai intru din când în când pe site și Facebook să le descopăr ofertele. Sunt absolut sigur că același tip de public au și Orange, și Cosmote.
Leave a Reply