Puma Creative Factory: The Cool & The Crazy Cool

The Cool

Deseori ne uităm la România ca la o țară din lumea a treia. N-avem aia, n-avem alta și ne plângem. În comparație cu alte țări, toate motivele pe care le arătăm cu degetul sunt de fapt #firstworldproblems, pentru că realitatea stă altfel dacă te afli în țări mai puțin fericite. Și atunci ce-i de făcut dacă ești ditamai compania și vrei să împaci și capra, și varza?

Puma zice că a rezolvat o parte din problemele lumii prin încheierea unui parteneriat cu Wildlife Works,  o companie specializata in dezvoltarea si implementarea […] reducererii emisiilor de carbon rezultate din defrisarea padurilor si alterarea mediului inconjurator. Concret: Puma a inaugurat o fabrică de produse din bumbac organic și bumbac fair-trade tocmai în Kenya, adică acolo unde este nevoie de job-uri și de taxe către comunitatea locală.

Mi-am zis că e lăudabil gestul celor de la Puma, încă o companie care produce și altceva în afară de profit. Cool.

The Crazy Cool

Dacă evenimentul ar fi presupus doar un discurs despre cum se mândrește Puma de realizările companiei, articolul s-ar fi încheiat la paragraful anterior și lumea ar fi trecut mai departe. ÎNSĂ!

Puma Creative Factory a scos școlerul de clasa a doua din mine și m-a pus să pictez cu o vopsea specială, Inkodye pe numele ei. Este o vopsea aproape incoloră, care “se activează” în momentul în care este expusă luminii naturale.

Print with Light from Lumi on Vimeo.

De aceea nu m-am complicat, am tras câteva dungi pe sunete de muzică clasică și am fost imediat asociat cu brand-ul Skittles… deh. Pe lângă dungile mele ultramoderniste, Auraș a fost mai hipster decât toți hipsterii din încăpere și a desenat o mână cu șase degete. În afară de bloggerii care au fost la eveniment, restul participanților au întrecut măsura cu talentul la pictură și au avut mai mulți vizitatori și unici pentru munca pe care au depus-o.

[fbphotos id=297593500356893]

Cum îți poți vinde tricoul cu 2000 euro?

Ai citit bine, iar răspunsul nu stă în adăugarea de platină și aur, ci în creativitate. Puma ne întreabă ce ne place mai mult la planeta noastră și ce am vrea să păstrăm, iar dacă le trimitem fotografii frumoase, una dintre ele va fi declarată cea mai cea, iar câștigătorul poate zice că i-a pus Dumnezeu mâna în cap. Premiul constă în produse Puma în valoare de €500, alți €2000 pe care îi poți cheltui cum vrei (iPad mini anyone?) și posibilitatea de a avea propria colecție de tricouri în magazine.

Greutatea constă în faptul că ne vom lua la întrecere cu creativii din Africa de Sud, Polonia și Rusia, așa că gândiți-vă bine la toate pozele alea pe care le-ați pus pe Instagram, alegeți una dintre ele și puneți-o pe site. Puteți consulta regulamentul aici.

Încheiere: dacă e artă, măcar să vină la pachet!

Mi-a plăcut foarte mult prezența unui cvartet la eveniment. Un DJ a pus muzică în perioada înscrierilor la pictat, iar băieții cu viorile au inspirat participanții când a fost nevoie. Painting like a sir.

PS: Din păcate Inkodye nu se găesește în România, însă o sticluță de 118ml (o culoare, bună pentru 2-3 tricouri) costă $12, iar cea mare de 473ml costa $32, toate (binențeles) în State.


Comments

One response to “Puma Creative Factory: The Cool & The Crazy Cool”

  1. […] Ultima categorie repreprezintă o bubă foarte mare. Să zicem că te cheamă Adidas sau Puma și niște băieți bagă cu tirul în țară niște perechi Adibas și Puna. Vameșii se prind de […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.