Andrei a pornit o luptă împotriva titlurilor imbecile din presă, iar pentru asta îl felicit. Însă entuziasmul se va domoli la fel de repede așa cum a început, pentru că masa de proști care dau click să vadă ceva ULUITOR e mult, mult prea mare. Din păcate majoritatea cititorilor de presă tabloidizată sunt doar simpli câini ai lui Pavlov. Le-ai aprins becul, salivarea a început și click-ul e deja in istoria Analytics.
Nu știu ce idei vă veți face despre mine, însă mereu am crezut că proștii pot fi educați doar prin frică, mai ales cei de la noi. De câte ori n-am avut noi șansa să învățăm de vorbă bună și continuăm ne ardem? Întrebarea e retorică. Țin minte că și eu m-am îmbrăcat în hainele de justițiar al online-ului când se dădeau atâtea telefoane pe Facebook, încât credeam că dintr-o clipă în alta Steve Jobs avea să învie și să felicite câștigătorii. Rezultatul? Vreo 65 de like-uri și 228 de share-uri, infim pe lângă miile de oameni care s-au băgat la întins mâna pentru un iPhone 5.
Era și o vorbă în engleză: don’t underestimate the power of stupid people in large groups.
Leave a Reply