Pepsi uită ce trebuie să facă un brand de răcoritoare

Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul:

Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de vedere creativ este relativ limitată: vară, distracție, prieteni cool, chestii de-astea. Chiar și un Moș Crăciun albastru, de ce nu? Prin ultimul spot, au intrat pe un teritoriu pe care nu prea îl pot stăpâni: activismul generației tinere.

Iar atunci când tu faci parte din asociația producătorilor de băuturi din State și te codești incluzi pe cutie o formă cât mai simplă de a arăta cât zahăr consumă oamenii, pentru a-i ajuta să înțeleagă mai bine cât de nesănătos e, generația căreia i te adresezi will call on your bullshit când vii cu reclame de-astea înălțătoare.

Also, înlocuirea tuturor simbolurilor de pace oferite forțelor de ordine (floarea din anii ’60, noi parcă am avut un caz în care s-a adus un tort unui jandarm, că era ziua lui) cu o cutie de Pepsi e really low…

foto via

 


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.