Acum că ne-am mai liniștit cu reanunțarea Apple Watch, e timpul să ne aducem aminte că Pebble știe în continuare ce face cu a doua generație de ceasuri inteligente. Au intrat din nou pe Kickstarter, până acum au strâns $13 milioane și, dincolo de etica pusă la îndoială, ceasul Pebble Time, implicit și varianta Time Steel pe care o vedeți mai sus, se va vinde foarte bine din câteva motive:
Cross platform
Indiferent de barca în care te afli, Pebble a fost făcut să meargă pe ambele platforme majore. Plus că, nu limitează consumatorul la a rămâne fidel unei singure platforme.
Baterie de până la 7 zile
Ăsta e un capitol la care mai marii tehnologiei suferă cumplit. Android Wear trebuie reîncărcat zilnic, Apple spune că al său ceas are o autonomie de 18 ore, însă în anumite condiții. Cu până la 7 zile autonomie, Pebble rezolvă problema încărcării a unui gadget în plus în fiecare seară.
Ecran color
Nu e un ecran în milioane de culori, ci unul de tip e-paper. Avantajele majore sunt nevoia foarte redusă de energie și caracterul mat al ecranului. Mie îmi aduce aminte foarte mult de ecranul de 4096 de culori și de fabuloasa rezoluție 96×65 pixeli de pe Nokia 3510i.
Arată mai bine
Aici nu e o surpriză: mai subțire, mai ușor, adaptat mâinii tale, mai versatil și mai performant. Adică toate lucrurile pe care le auzi când te întâlnești cu un produs nou. Dincolo de ceea ce spun ei, Pebble Time chiar arată bine, iar varianta Steel arată foarte bine când se inspiră de la Apple.
Prețul este critic
Aici Pebble stă bine de tot față de Apple și e la egalitate cu Android Wear. Pebble Time costă pe Kickstarter $159, însă toate cele 10.000 de precomenzi au fost făcute. Când va ajunge în magazine, Time va costa $199, iar modelul Steel va fi $299.
Pebble are nevoie repede de niște review-uri de la site-urile importante de tech, iar de acolo vor trebui să aibă grijă să țină stocurile la un nivel acceptabil peste tot pe unde vor livra începând cu luna mai.
Dacă vreți să profitați de prețul mai mic al primei generații, găsiți ambele modele la eMag.
Leave a Reply