Pe culmile advertisingului cu Sony Thailanda

scris de

in

În urmă cu ceva ani, când Sony lansa gama NEX, reclamele DSLR Gear No Idea au stârnit simpatia și curiozitatea față de gama NEX. Ideea din spatele campaniei era că nu ai nevoie de un DSLR pentru majoritatea lucrurilor pe care le fotografiezi, iar Sony a executat reclama în așa fel încât să nu forțeze inutil comparația cu gamele DSLR.

Însă biroul din Thailanda n-a moștenit aceeași viziune și a scos o bijuterie de aproape 3 minute în care un băiat tras la sală clipește des și se răstește la șoarecele de bibliotecă din spatele lui. Problema clipului nu e execuția, Asia are un public care gustă un alt fel de publicitate, însă comparația între un DSLR și un point and shoot cu senzor de 1 inch e inutilă pentru cine a pus mâna pe ambele tipuri de produs.

Nu știu ce încearcă Sony să facă aici: să fure din fanii DSLR sau să arate indecișilor că pot obține performanțele unui aparat destinat profesioniștilor, cumpărând un RX100IV.

ta


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.