Pachetele primite de bloggeri

Stăteam zilele trecute și mă gândeam la ce blogosferă nerecunoscătoare avem: Hoinaru tocmai a declarat că brandurile ar trebui să o lase mai moale cu pachetele, de Auraș știu deja că nu prea mai vrea la evenimente. Eu nu primesc pachete de la branduri și, văzând ce s-a întâmplat acum câteva săptămâni, am ajuns să-mi pară bine. În caz că ați uitat, niște bloggeri au primit pateuri de la Antrefrig, moment în care mi-am zis că s-a dus naibii toată experiența de a primi ceva special de la un brand.

Adevărul e că e mult mai ieftin să trimiți 4 conserve la o mână de bloggeri și să bați cruci pentru earned media, decât să faci niște promoții în supermarketuri și hipermarketuri, acolo unde poți interacționa cu clientul.


Comments

2 responses to “Pachetele primite de bloggeri”

  1. Nu stiu de ce, dar simt nevoia sa psun ca nu sunt de acord. Oamenii aia au trimis un pachetel nu unui consumator, ci unui formator de opinie.

    Nu l-a pus nimeni sa scrie. Pachetelul nu e un piscot, ci o metoda de a atrage atentia. Daca omul rezoneaza cu brandul, va scrie. Daca nu, nu. E simplu.

  2. Eu am avantajul ca nu sunt din Capitala si nici atat de importanta, incat am cam ‘scapat’ de asta. Primesc in general produse daca am facut deja o campanie si atunci mi se trimit si mie niste chestii. Campania insa a fost deja platita de client in mod normal.

    Substratul ‘cadourilor’ in cauza este insa mai ciudat, din punctul meu de vedere. Un advertorial costa (nu chiar putin, daca bloggerul nu ‘se’ vinde pe 10 lei), asa ca se merge probabil pe ideea ca, daca tot a primit un cadou, omul se va simti ciudat sa nu scrie nimic. Si, in loc sa platesti cateva sute de lei pe articolul in cauza, trimiti niste produse de 50 de lei si probabil te-ai scos.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.