În ultima vreme circul mai des cu RATB-ul și nu pot să nu remarc gândirea limitată a celor care conduc sistemul de transport public de suprafață. Scenariul ideal pentru RATB e ca lumea să folosească din ce în ce mai mult serviciile lor, însă promovarea nu există deloc. Ah, ba nu, mă înșel: promovarea există doar în autobuz, unde călătorii se folosesc deja de servicii.
E ca și cum eu, producătorul DERO, aș printa pe interiorul ambalajului “Cumpără DERO!”. Nu e evident că deja am făcut-o? Ideea stă în felul următor: RATB aparține de municipalitate, iar primăria deține pământul pe care se montează toate spațiile publicitare. N-ar fi grozav ca ocazional șeful RATB să zică agențiilor de OOH-uri “Bă, băieți, eu vă scad din chirie, dar câteva zile pe lună afișați și voi un mesaj ca lumea să ia autobuzul mai des”.
Iar pe televizoarele alea din autobuz ar fi bine să afișeze ce se dă și pe la metrou, nu urși polari și tigri.
Leave a Reply