La invitația celor de la Midocar m-am prezentat la sediul lor de pe Splaiul Unirii să văd care-i treaba cu noul Audi A4. La prima vedere toate detaliile emană un puternic caracter germanic, nimic nu e în exces, iar la interior treaba stă la fel. Toate lucrurile sunt la locul lor: volanul în față, pedalele sub el, iar schimbătorul la dispoziția mâinii drepte. De restul gadget-urilor nu prea am avut timp, traseul fiind destul de scurt.
Au fost două lucruri pe care le-am remarcat (nu vreau să mă lungesc, nu vreau să spună Mircea că zic prostii): suportul lateral și lombar al scaunului mi-a plăcut foarte mult, m-a ținut foarte bine atunci când am avut nevoie să ies repede dintr-o intersecție. Al doilea lucru de apreciat sunt frânele: nu am experiență, însă mașina s-a comportat perfect când a fost nevoie să opresc brusc când m-am trezit cu niște indicatoare în mijlocul drumului.
Detalii tehnice? Mașina testată are motor de 2 litri, aproximativ 143 CP și o cutie manuală în 6 rapoarte. Prețul de pornire e de €29.200 cu TVA inclus, însă dacă vreți modelul de mai sus plus niște opțiuni precum GPS, scaune încălzite, hands free și alte minuni va trebui să vă descotorosiți de €37.000.
PS: Fiind un tip care nu se dă în vânt după produse din categoria premium, mă orientez către ceva mai accesibil. Dacă ne uităm la ruda mai săracă a Audi A4, anume Skoda Octavia, prețurile pornesc de la €18.600 (pentru același motor), iar o versiune echipată asemănător ajunge la aproximativ €23.000.
PPS: Privit din față noul Audi A4 pare cam încruntat, nu?
Leave a Reply