Ieri am văzut ultimul episod din The Newsroom și când spun “ultimul”, mă refer chiar la episodul final al serialului. Unul care lasă o urmă de optimism fanilor fictivului post tv ACN, dar care, de asemenea, reușește să închidă cercul poveștii într-un mod foarte inteligent.
Scena preferată rămâne întoarcerea lui Neil și confruntarea acestuia cu tipul care îi preluase postul de internaut șef în redacție și care scria mizerii de articole gen Buzzfeed, Gawker și, mai nou, Mashable. Neil îl bagă pe internaut în corzi când îi spune:
You embarrass me. It took me a long time to build ACN Digital […] I built this into a tool that gathered, expanded on and disseminated information that is useful.
Așa ar trebui abordat omul care se ocupă de Digi24 pe Facebook și chiar pe site, având în vedere obsesia pentru SEO. La fel ca în cuvântarea lui Neil, Digi24 a avut (și încă are) imaginea unui post de știri în care valoarea informației primează. Și, deși îi apreciez pentru producții și pot afirma cu mâna pe telecomandă că butonatul se oprește de cele mai multe ori pe postul lor, prezența Digi24 în online naște momente penibile pentru cineva care are pretenția de a se numi jurnalist.
Leave a Reply