M-am tot uitat pe diferitele materiale publicate cu ocazia noilor Dacii și am constatat pentru a “n”-a oară că românii au un nas foarte fin. “Ce tigăi, ce motoare slabe”, românii fiind cunoscuți pentru faptul că nu se ating de mașini mai ieftine de €20.000.
Nu contează că Dacia a vândut de a rupt în ultimii 15 ani și nu doar la noi aici, unde e #sărăkie. Nu contează că Dacia este un brand low-cost și că orice dotare din categoria “am luat-o din Germania” ar duce Loganul sau Sandero spre irelevanță.
La fel a fost și cu campania pentru locale. Nicușor n-a fost suficient de premium pentru unii. Tocilarul ăsta care stă cu chirie n-a fost mayor material pentru o bună parte dintre bucureșteni. Clotilde n-a fost suficient de româncă. Am văzut atâtea pretenții, încât era să ne alegem cu aceiași samsari ai administrației pentru încă 4 ani.
Revenind la Dacia, mă aștept la aceleași reacții și pentru modelul electric. Cum adică nu e Tesla?
Photo by Artem Page on Unsplash
Leave a Reply