Categories
Comunicare Cotidiene

Motorola mănâncă rahat, premium quality

Motorola rulează de ieri un spot prin care promovează tableta lor, Xoom. Practic, mesajul este: ne-am săturat ca toată lumea să aibă iPad-uri, ia uitaţi ce jucărie mişto avem noi. La nivel vizual, Motorola se ia un pic de Apple şi două dintre simbolurile sale – 1984 (primul Mac) şi căştile iPod.

Aşa cum Apple a dat în IBM acum 24 de ani, Motorola “vede” în Jobs antihristul, dar asta e perfect normal când nenea Steve ţi-a dat papucii acum 5 ani, trecând pe Intel. Mai mult, Motorola trebuie să vândă, mai ales că ultimul succes a fost anticul V3.

Încă o chestie: pe mine mă amuză cum Motorola bagă la înaintare alternativa Android (care a devenit mai popular decat iOS), sistemul ala de operare care poate să şteargă aplicaţii că aşa vrea el, fără să mă anunţe.

By Dan Pandrea

Content Editor. Copywriter. Pasionat de fotografie.

1 reply on “Motorola mănâncă rahat, premium quality”

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.