Dacă Mortal Kombat 9 a avut un storyline surprinzător de bun, cu viziuni, personaje care mor și un “greater evil” la final, MK X continuă povestea într-un mod care nu surprinde absolut deloc. Singura noutate este o desfășurare a acțiunii cu vreo 25 de ani mai târziu, deci apar copiii personajelor clasice. Povestea începe cu zeul Shinok ducându-și mai departe planul început în MK9 și chiar aveam pretenția ca oamenii de la NetherRealm să se fi ocupat mai bine de scenariu, pentru că, în afară de un twist nesurprinzător, povestea e cât se poate liniară. Finalul dezamăgește cel mai mult, întrucât lupta finală nu vine în urma vreunui punct culminant bine gândit. Mă gândesc că Mortal Kombat vs DC Universe și MK9 chiar m-au țintuit în fața monitorului din punctul ăsta de vedere.
Cu toate acestea, jocul aduce îmbunătățiri vizibile față de generația precedentă, mai ales la grafica mișcărilor X-Ray și a fatalităților. Cel mai mult mă bucură că au renunțat la metoda stupidă în care fiecare personaj cădea pe jos când rămânea fără viață. În rest, aștept să văd și celelalte caracteristici, inclusiv “babalities” și să explorez fiecare din cele trei stiluri de luptă ale fiecărui personaj. Din câte am văzut la ultima ediție Bloggers Lan Party, oamenii s-au bucurat mult de joc.
Leave a Reply