Mic.ro e de doi lei

Am fost binecuvântat cu prezența unui magazin Mic.ro pe lângă bloc și m-am trezit cu un nene la usă (mă rog, nu eu, un coleg de apartament) care mi-a oferit o bucățică din Rai cu un pliant.

N-am ce zice: pliantul foarte frumos, curat, design plăcut, un slogan drăguț și avantajele de a fi client Mic.ro. Dar vai! Ce avem aici?! Un bon de cumpărături? Pentru mine? Uite, e și securizat, deci oamenii ăștia chiar sunt serioși și fac treabă bună cu promovarea. Deci am parte de o reducere substanțială la prima mea vizită în magazin:

Say what? 2 lei? Și nu ați văzut ce e pe spate:

Deci eu pentru 2 lei trebuie să-mi las datele și să fiu spamat pe e-mail și telefonic de toți partenerii Mic.ro? Si de toți împuterniciții? Adică de toată lumea care are afaceri cu mogulu’?

Ok. Pasul doi: hai la ei pe site să vedem ce găsim pe acolo. În afară de mesaje pentru potențiali parteneri nu găsești nimic, deci nicio orientare către client.

Lui Dinu Patriciu ar trebui să-i fie rușine.

PS: Nu m-ar fi deranjat dacă primeam doar pliantul.

PS2: Dacă sunteți suficient de curioși să citiți disclaimer-ul, aflați că ultima propoziție e fix frecție.


Comments

3 responses to “Mic.ro e de doi lei”

  1. Nu-ti parea rau daca primeai si doar 2 lei…nu si verso la cupon:))

    1. Chiar daca erau doar doi lei scrisi cu pixul pe un cupon din cel mai oribil carton, tot m-as fi simtit jignit. BTW, Zoom On a avut efect asupra mea si am trecut pe Windows-ul cu licenta.

  2. […] primul rând Mic.ro își anunța o moarte lentă și dureroasă, iar omniprezentul “Marius” mă obliga să […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.