Gadgetul care se reinventează de la an la an a ajuns și în România, începând de azi. Să stau să explic de ce se reinventează nu are niciun rost, însă publicul găsește entuziasmul ca în fiecare an să se adune în fața magazinelor. Am fost anul trecut, cu ocazia lansării iPhone 4S și am văzut cam câtă lume poate aduna laolaltă un brand. De data asta Vodafone s-a mutat în Experience Store-ul din AFI, pentru a primi mai bine cohortele de bloggeri și de presă.
Binențeles că și modelul de telefon s-a schimbat, iPhone ajungând la numărul 5. Eu i-am spus “The Troublemaker” pentru că a stârnit un val imens de reacții atât în afară, cât și la noi. M-am jucat cu el și pot spune exact lucrurile care s-au spus de mii de ori până acum: este vizibil mai ușor și subțire, se mișcă bine, însă hărțile lasă grav de dorit. N-am apucat să-i testez capacitățile 4G, însă pe viitor vor apărea mai multe telefoane compatibile.
Mi-ar fi plăcut ca Vodafone să îmi facă o surpriză și să aducă și un iPad mini, mai ales că tot astăzi tableta devine disponibilă pe piața din România. Încă de la anunțare am zis că versiunea Wi-Fi de 16GB va costa undeva la 1600 RON. Am ratat cu 50 RON. O găsiți pe eMAG la 1650 RON.
PS: Am văzut ceva frecușuri între cele două evenimente Cosmote și Vodafone. Contează foarte mult la ce operator s-a pus în vânzare iPhone-ul? Vă spun eu: la toți! Până la urmă lumea a fost acolo pentru telefon, nu pentru operator. Altfel toți operatorii ar face mari evenimente de lansare de featured phones.
Leave a Reply