Azi am văzut ce nu ar trebui să facă un om ce activează “pă net”, fie că reprezintă o firmă sau propria persoană. Totul a pornit de la o campanie deșteaptă de la sfârșitul lunii ianuarie, care a fost preluată ieri de o agenție de turism portal de turism (conform idaho). Nu sunt primul care scrie despre întâmplare, însă vreau să subliniez ce părere generală despre internet există în capul majorității antreprenorilor de mâna a treia.
În primul rând antreprenorul de mâna a treia descoperă rețeaua de socializare Feisbuc și vede că acolo poate avea mulți, mulți prieteni! Așa că pentru o persoană juridică el face un profil, nu pagină, că nu-l duce capul. Așa aflăm date esențiale despre persoana juridică: studii, stare civilă, copii și citatul preferat. Antreprenorul de mâna a treia nu cred că știe de numărul limită de prieteni.
În al doilea rând antreprenorul de mâna a treia e șef la el în casă, chiar dacă aduce lucruri furate. Nimeni, dar absolut nimeni nu își permite a comenta despre greșelile făcute, întrucât acestea nu există. Așa s-a întâmplat și cu campania mai sus menționată. Antreprenorul de mâna a treia a copiat pur și simplu imaginea, dar și ideea, insușindu-le fără niciun fel de jenă.
În al treilea rând, odată prins, antreprenorul de mâna a treia se comportă ca ultimul grotar (n.r. inhabitant al grotelor) și joacă în picioare munca celor care au conceput și executat ideea.
Dă-i dreacu’ de proști!
Probabil că sunt puțin naiv dacă întreb următorul lucru: s-ar băga cineva la niște campanie negativă împotriva respectivei agenții respectivului portal? Nu menționez aici despre ce agenție e vorba, puteți găsi informațiile în blogul Oanei (de unde e si poza). Un banner acolo, un tweet, o postare pe facebook, cât să apară aiurea în Google. Că tot spune lumea că e mâncătorie în blogosferă, măcar acum să susținem creativitatea oamenilor care activează în online.
A mai scris Andrei Crivăț.
Leave a Reply