Duminică am plecat la Budapesta. Ieri m-am întors. Au fost vreo 1700 de kilometri în care s-au întâmplat destule:
- Benzinăriile MOL au preluat AGIP-ul. Nu puteți cumpăra vignete ungurești de la benzinăriile care au fost AGIP;
- Sunt 606 km între ieșirea din București și vama Nădlac II. Dintre aceștia, vreo 400 sunt pe autostradă. Pare satisfăcător, numai că secțiunile lipsă te seacă de energie. Gigei care se bagă aiurea în depășiri, tiruri gârlă și o viteză medie de vreo 65 km/h;
- Ruperile de nori cauzează panică și la unguri. Chiar înainte de intrarea în Budapesta, am stat blocați în trafic din cauza unui carambol între patru mașini. Suspectez că primul șofer s-a speriat, iar următorii s-au apropiat mai mult să-i zică de dulce;
- În Budapesta n-am dat de intersecții unde șoferii care fac stânga trebuie să aștepte după cei ce vin din sens opus;
- Tot în Budapesta sunt semafoare care aprind lumina galbenă înainte de a se pune verde. Ca atare, sunt mai puțini adormiți în trafic;
- La Petromul din Timiș au fost puse flori și coroane pentru cei care au murit în accidentul de săptămâna trecută;
- Dacă tot vorbim de frunce, lasă pe seama unui timișorean să enerveze o întreagă autostradă ungurească. Fiind fruncea, timișoreanul cu Volvo nu avea motive să se ducă în mă-sa, pe prima bandă. Bănuiesc că toți ungurii l-au trimis totuși acolo;
- Afacerile cu adusul mașinilor din Germania merg foarte bine;
- DN68A e o glumă ce nu poate fi numită drum național;
- Am făcut o oră între Șelimbăr și Boița. Nu mi-am dat seama de ce;
Faptul că anul acesta se vor deschide doar 43 de kilometri de autostradă și că nu s-a turnat încă un metru de asfalt pe Sibiu – Pitești ar trebui să-l zboare în secunda doi pe Neaga de la șefia CNAIR. La anul sunt alegeri parlamentare. Ieșiți la vot dacă vreți să prindeți ziua în care veți merge de la București la Budapesta numai pe autostradă.

Leave a Reply