Experimentul Facebook descoperă apa caldă

Dave Chappelle "For What It's Worth"
Dave Chappelle “For What It’s Worth”

Bănuiesc că ați aflat până acum că Facebook a alterat News Feed-ul a vreo 700.000 de oameni pentru a vedea care sunt reacțiile în urma știrilor pozitive sau negative. Așa cum era de așteptat, cei care luau contact cu cele pozitive ajungeau la rândul lor să emane gânduri și statusuri bune, cei care erau puși față în față cu cele negative mai aveau un pic și făceau abonament la psiholog.

Rezultatul nu este surprinzător, așa cum subliniază Vlad Petreanu, dar întrebarea este dacă acele postări pozitive au generat alte postări de bine, doar de dragul de a satisface dorința de integrare într-un colectiv pentru care viața oferă numai miere (vedeți aici).

Și mi se pare normal ca oamenii să se deprime când văd numai negativism în jurul lor, iar Dave Chappelle o spune cel mai bine:


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.