Nu trebuie să arunci prea multe priviri pe străzile Bucureștiului ca să vezi anomalii care ar trebui rezolvate de la sine. Pentru că proactivitatea nu este ceva ce definește administrația Capitalei, constatăm că avem zone care arată cât de cât decent, dar care se află lângă alte zone care sunt deplorabile.
Una dintre aceste zone este cea a Oborului. În ultimii ani, s-au ridicat o nouă hală și un mall. Autoritățile locale s-au mișcat în reluare în ceea ce privește amenajarea străzii Ziduri Moși, iar ultimul episod ține de legarea acesteia de Șoseaua Electronicii.
Cei care stau în zonă știu că strada Ziduri Moși este intersectată de o șină care vine tocmai de la Gara Obor. Odată cu strada ce o leagă de Șoseaua Electronicii, șina de cale ferată a dispărut. În dulcele stil românesc însă, cei responsabili de proiect nu s-au gândit să scoată și ciotul de șină care trece perpendicular pe Ziduri Moși. Așa că, după inaugurarea străzii, descurcăreții noștri au tras un strat superficial de asfalt peste șină and called it a day. Motiv bun, zic eu, de a testa deschiderea autorităților locale față de problemele cetățeanului.

Pe 2 octombrie am trimis o sesizare primăriei sectorului 2. Pe 19 octombrie, într-un mail cu subiectul “răspuns adresa”, fără text, dar cu o scanare atașată, eram informat prin patru semnături și o ștampilă că situația a fost înaintată celor de la Administrația Străzilor București. Hârtia era datată pe 9 octombrie, deci ADP-ului (Administrația Domeniului Public) i-a luat 10 zile să trimită un mail fără text. Bun.
În ciuda lentorii, problema s-a rezolvat. De mai puțin de o săptămână, zona a fost reparată corespunzător: șina a fost scoasă, iar în locul ei e un strat de asfalt turnat decent. Deci se poate, chiar dacă durează o lună și jumătate. Recunosc că e surprinzător de satisfăcător.
Ia să vedem dacă primăria va monta niște stâlpi pe trotuarul din Colentina, între Maior Vasile Băcilă și Fundeni, ca autobuzul să aibă și el pe unde să circule. Probabil că voi reveni cu vești în 2020.
Leave a Reply