Curios sau nu, după ce m-am plâns că YouTube îmi livrează doar spoturi cu Glovo și FoodPanda, lucrurile s-au schimbat un pic. Și printre noile reclame s-au strecurat două la care n-am dat skip. Și nici măcar n-au fost reclame de 30 de secunde.
Prima dintre ele este la Nespresso, cu același stil și același Clooney dispus să meargă foarte departe pentru un shot de cafea. E și cu Natalie Dormer, deci cu atât mai bine:
Reclama noului Audi e-tron aduce destul de mult ca mesaj cu ceea ce a făcut Apple în anii ’90 prin campania “Think Different”. Ideea că există un status quo pe care cele două companii le răstoarnă. În cazul Apple, a fost vorba de felul unic în care Jobs și ai lui au influențat industria calculatoarelor personale. În cazul celor de la Audi, tehnologia și moștenirea lăsată de modelele anterioare, toate puse într-o nouă categorie de mașini.
Să tot avem reclame de-astea pe YouTube.
Leave a Reply