Două reclame la care nu am dat skip pe YouTube

Curios sau nu, după ce m-am plâns că YouTube îmi livrează doar spoturi cu Glovo și FoodPanda, lucrurile s-au schimbat un pic. Și printre noile reclame s-au strecurat două la care n-am dat skip. Și nici măcar n-au fost reclame de 30 de secunde.

Prima dintre ele este la Nespresso, cu același stil și același Clooney dispus să meargă foarte departe pentru un shot de cafea. E și cu Natalie Dormer, deci cu atât mai bine:

https://www.youtube.com/watch?v=fMOtnamM1P4

Reclama noului Audi e-tron aduce destul de mult ca mesaj cu ceea ce a făcut Apple în anii ’90 prin campania “Think Different”. Ideea că există un status quo pe care cele două companii le răstoarnă. În cazul Apple, a fost vorba de felul unic în care Jobs și ai lui au influențat industria calculatoarelor personale. În cazul celor de la Audi, tehnologia și moștenirea lăsată de modelele anterioare, toate puse într-o nouă categorie de mașini.

https://youtu.be/BM-rEcggc4E

Să tot avem reclame de-astea pe YouTube.


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.