Digital Marketing Forum 2015 după câteva zile

Acum că a trecut săptămâna și toată lumea a scris despre Digital Marketing Forum 2015, lucrurile s-au mai așezat un pic, astfel încât pot lăsa ideile cu care am plecat de la Crowne Plaza:

  • Speakerii internaționali au tendința de a vorbi un pic profesoral, ca și cum România nu s-ar fi lovit de aceleași probleme și nu ar fi aplicat aceleași soluții în materie de digital marketing. Jeremy Spiller mi-a rămas în minte cu acest stil, mai ales că a încheiat cu exemple pe care Buzzfeed le folosește de ceva timp.
  • Alex Cernătescu a vorbit despre chestii foarte mișto, unul dintre ele fiind design-ul transfuncțional și, în esență, despre cum poate un produs de succes să dea naștere unei alte afaceri de succes. Vedeți Soundman California.
  • Nu am fost de acord cu conceptul “hijack the media” sau cel puțin nu în forma în care a fost prezentat de Nir Refuah. Ok, exemplul cu fundițele mov pentru conștientizarea cancerului au fost creative, însă nu știu cât de mult au influențat publicul (btw, publicul a fost trimis undeva să citească mai multe despre prevenirea cancerului? Dacă da, săriți cu link).
  • Una dintre cele mai importante informații a venit de la Albert Hupa: românii reacționează cel mai bine la mesaje din categoria food și health pe social media. De-aia e mereu coadă la Calif. Și totuși datele ne spun că, într-o lume ideală, românul este atent la ce mănâncă și face mișcare.
  • Alex Negrea, pe vremea aia șăf la Facebook în ograda Spada, a avut una dintre cele mai bune prezentări, transformând mitul “toarnă bani în buzunarul lui Mark” în ceva mai aproape de realitate – campaniile de marketing trebuie să fie acel final push responsabil de convingerea vizitatorului, în spate aflându-se un mix de conținut bun, customer service bun și un site care să arate bine. La formula asta Alex a ajuns după doi ani.
  • În final, momentul personal de mândrie s-a petrecut în momentul în care Alin Vlad a vorbit de niște automatizări de marketing pe care le folosesc și eu (Pocket și IFTTT printre altele) și s-a dus naibii când tot el a devenit foarte specific cu anumite tool-uri care micșorează volumul de muncă.

All in all Digital Marketing Forum 2015 a fost o ediție caracterizată prin două cuvinte: “recapitulări” și “tendințe”, ultimul fiind evident cel mai atrăgător.

Stefanos Karaganos la Digital Marketing Forum 2015
Stefanos Karaganos la Digital Marketing Forum 2015

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.