Digi24 și-au restilizat site-ul și se mândresc cu treaba asta. Nu zic că n-aveau nevoie de așa ceva, însă următoarea lor misiune este să-și cizeleze conținutul și să-și țină publicul în site, nu pe Facebook.

Să vezi când site-urile de știri vor descoperi titlurile sub formă de întrebare!

Mizerii precum titlul de mai sus nu-și au rostul atunci când ai pretenția să te declari echilibrat. Mi-l imaginez pe CTP citind titlul ăsta și imediat încruntându-se la întreaga redacție, până la dezintegrare. Eu unul abia aștept ca boala după click-uri să dispară.

Doi la mână: nu înțeleg de ce Digi n-are secțiune de comentarii pe propriul site. Știu că Facebook e mult mai comod, că are funcția asta deja, dar publicul ăla nici măcar nu intră pe site, ci reacționează la titlurile articolului. Mă rog, majoritatea, nu toți. Or, dacă respectivul canal se întâmplă să cedeze într-o zi, Digi se va trezi rămas fără o bună parte din public.

Poate că schimbarea la față este primul pas către un conținut mai bun. Cine știe? Nu strică să sper.