N-am fost chiar pe fază, că am fost plecat câteva zile, dar Diablo II: Resurrected m-a teleportat direct în sălile de net de pe vremea când eram în gimnaziu.
Blizzard și-a dat peste degete când a scos Warcraft 3: Reforged și a schimbat mult prea multe față de jocul original. Din fericire, Diablo II: Resurrected este făcut de o altă echipă care a știut să păstreze atmosfera și dinamica jocului original.
Diablo II: Resurrected va fi lansat până la finele anului, va costa €40 și va include atât jocul clasic, cât și expansiunea Lord of Destruction. Printre schimbările anunțate se regăsesc un stash de dimensiuni mai mari, opțiunea de shared stash (foarte utilă pentru cei care vor să mute item-uri de pe un caracter pe altul) și character stats ceva mai cuprinzătoare. Clipurile cinematice au fost și ele refăcute.
Și acum vestea mai puțin bună: deși jocul va fi disponibil atât pe PC, cât și pe console, Diablo II: Resurrected nu va avea o versiune de Mac. Ceea ce-i nasoluț.
Anunțul vine la fix, mai ales că anul trecut începusem să mă joc din nou clasicul Diablo II: Lord of Destruction. Originalul este construit pe arhitectura 32-bit, iar macOS nu mai rulează asemenea aplicații de la Catalina încoace. Reușisem să trec de problema asta cu un emulator numit Crossover. Din nefericire, update-ul la macOS Big Sur a adus probleme cu conectarea la BattleNet, iar instalarea de plugin-uri pe macOS s-a dovedit o durere prea mare de cap pentru mine.
Anyway, poate vom avea o versiune pentru macOS până la iarnă, sau măcar în prima jumătate a anului viitor. E păcat ca Blizzard să nu profite de puterea grafică a noilor procesoare Apple.
Tot ce îmi mai rămâne de făcut până atunci este să decid cu ce personaj voi începe primul joc: cu un Hammerdin sau un Ice Sorc. Dacă ai jucat Diablo II în urmă cu 20 de ani, sunt curios care este personajul tău preferat.
Leave a Reply