De ce au unii succes?

Mai întâi uitați-vă la asta:

Nenea aduce compania Apple în discuție și dacă ați urmărit produsele lansate în ultimii 4 ani veți vedea că întotdeauna există o poveste în spatele lor. Binențeles că motto-ul general Apple este “We want to make the best computers”, transformat acum în “We want to make the best products”. De cele mai multe ori prețul trece pe plan secund, povestea fiind invocată foarte des. Apple are noroc, pentru că la capitolul povești stă foarte bine: azi e pe culme, mâine e aproape de faliment, peste o săptămână e pe cale să ajungă cea mai valoroasă. Angajații Apple cred în produsele și serviciile lor și transferă această încredere clienților.

De aceea mă umflă râsul când companii no name, cu produse foarte proaste se iau la trântă cu cei care au cucerit piața, invocând calități superioare ale produselor, serviciilor etc. și nimic mai mult.


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.