Titlul ar trebui să fie “Cât de rău a ajuns X Factor România pe Facebook”, dar am zis să nu mă acuze lumea de clickjacking. Pentru început X Factor România a dat naștere unor hashtag-uri inepte (vedeți imediat mai jos) care nu comunică nimic omului care e pe net, dar care n-a deschis până acum televizorul pe intervalul X Factor.
Am și eu o mică rugăminte pentru cei care administrează pagina: statusurile X Factor trebuie să mă facă să mut canalul pe Antena1, vreau să văd oameni care cântă, cu povești frumoase. Oameni în care mustește talentul, deși s-au născut în fundul țării. Despre asta trebuie să fie vorba. Din păcate X Factor nu mai este un concurs de talente, ci o emisiune de caterincă, în care vin niște oameni să cânte. Altfel nu-mi explic de ce apar astfel de postări pe pagina X Factor Romania. De Twitter nu mai vorbesc, ca ultimul mesaj îl anunța câștigător pe Tudor Turcu la finalul sezonului 2. Greu. Am întrebat pe Twitter și am aflat că X Factor nu mai are oameni de social media și nici măcar bloggeri oficiali (adică oamenii ăia care activează fix în online). Este un rezultat dezamăgitor pentru un brand internațional foarte mare. Sunt curios ce ar zice Simon Cowell de prestația "oamenilor de online" de la Intact.
Leave a Reply