După ce departamentul de marketing de la 20th Century Fox și-a făcut de cap cu Deadpool, Sony a luat notițe și l-a lăsat pe Sacha Baron Cohen să promoveze cum știe mai bine următorul său film, “The Brothers Grimsby”. În decembrie a luat costumul lui Borat și a mers în emisiunea lui Kimmel pentru a debuta primul trailer:
https://youtu.be/hcH0gPaMay8
Însă ieri, Cohen a lovit într-un punct emblematic: prezentările din cadrul evenimentelor Apple. Jumătate Jony Ive, jumătate Jobs, Cohen își prezintă următorul film conform structurii keynote-urilor Apple: parcursul până la generația actuală, îmbunătățirile exprimate în procente și noi caracteristici “incredibile”. Pentru cei ce urmăresc evenimentele Apple, clipul de mai jos este genial:
Criticii spun că filmul este mai amuzant decât “Borat” și cred că asta se datorează în mare parte dinamicii cuplului Cohen – Strong. Nu știu cât de mult vor vrea fetele să-l vadă, dar cei cărora le place umorul lui Cohen se vor simți bine în sala de cinema. Din 11 martie.
PS: Sloganul filmului este “MI6 has a new tool”, unde ultimul cuvânt este jargon britanic pentru “fool”.
Leave a Reply