Cum e sa fii client Vodafone Experience Store

Săptămâna trecută am fost la deschiderea celui mai nou magazin Vodafone și impresiile au fost bune. Însă noi suntem un popor învățat să impresionăm prin formă… mai țineți minte ce frumos îmbrăcați eram când aveam la școală lecții deschise cu directorul și inspectorul județean? Drept urmare am pornit fără mari așteptări spre Experience Store ca să fac rost de un microSIM pentru telefon.

Primul lucru pe care l-am observat a fost atmosfera calmă și muzica bună din difuzoare (Queen – It’s a Kind of Magic printre altele). Fără îmbulzeala de săptămâna trecută m-am îndreptat spre primul om cu ecuson Vodafone la gât și i-am spus doleanțele. Cu o amabilitate surprinzătoare m-a invitat să aștept puțin întrucât era ocupat cu un alt client. Nicio problemă, mă mai învârt prin magazin și în câteva minute sunt abordat de un alt angajat al locului. Îi spun și lui doleanțele, îmi aduce cartela și, la rândul său, mă surprinde prin amabilitate și o surpriză:

Trecerea pe microSIM costă €2, dar pentru că sunteți la noi nu vă costă nimic.

Pe lângă mica gratuitate, omul Vodafone m-a ajutat cu microSIM-ul și cu activarea telefonului. Așadar nota 10 pentru customer care și vânzări cât mai multe!

PS: Vizita la Vodafone Experience Store a reprezentat îmbinarea utilului cu plăcutul, pentru că după episodul de mai sus am stat să-i ascult pe Chinezu și Papen vorbind despre beri, nunți, familie și concerte. Măcar la ultima mă pricep și eu cât de cât…


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.