Cum ar putea operatorii de telecom sa faca mai multi bani

Ieri primesc un telefon din partea unei domnișoare de la Vodafone. Ton jovial, optimism și plăcere de a discuta cu clientul. Mi-am zis că respectivul call center face un training bun oamenilor de pe cască și chiar așa a fost.

Povestea e următoarea: mă apropii de 2 ani de contract și Vodafone ar cam vrea să mă țină la ei printr-o ofertă de net pe mobil (mai bună decât cea de acum). Cu temele făcute domnișoara mi-a spus că în ultimele luni am avut cost suplimentar și că acceptând oferta respectivă pot să mai scad din valoarea facturii. Foarte bine până aici. De asemenea pot beneficia de un telefon (deși nu știu exact în ce condiții și la ce preț) nou, oferta domnișoarei fiind un HTC Desire C.

De când am aflat ce-i ăla internet am descoperit un site (GSM Arena) după care m-am ghidat în toate achizițiile de terminale. I-am zis domnișoarei că modelul nu mă dă pe spate și că este prea slab din punct de vedere al performanței. Tot ce a putut să spună a fost un “Mă rog…” cu sensul de “eu știam altceva”. N-a mai insistat. Și aici greșește Vodafone (nu domnișoara).

Dacă Vodafone vrea să vândă mai mult prin call center-uri (deși cred că persoane mai puțin avizate ca mine cedează mai ușor) ar trebui să facă o listă de câte trei plusuri și minusuri pentru fiecare terminal în parte. În cazul lui Desire C capacitatea procesorului este limitată, însă are trei plusuri majore: e ieftin, vine cu Android ICS și are chip-ul Beats by Dre.

Dacă trainerii din call center ar acorda 5 minute în plus la ședințe și câteva foi trase la imprimantă, atunci operatorii de pe cască ar vinde mai multe. Ergo client (aka Vodafone) fericit.

PS: Vodafone, n-ai cum să-mi oferi un iPhone 4 cu abonament de €20 la prețul de €329 când pe Okazii e o ofertă așa de bogată.
foto via


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.