Mâine începe CES 2019, în Las Vegas. Apple nu participă la astfel de evenimente, nici măcar la cel anual din Barcelona, dedicat telefoanelor mobile. Totuși, compania are parte de expunere din plin, întrucât astfel de evenimente sunt pline de producători de accesorii. Anul acesta, Apple a făcut ceva în plus:
Neștiind ce să scrie și dornice de click-uri, majoritatea publicațiilor au zis despre chestia asta că e un act de trolling din partea Apple.
Știu că nimic nu se întâmplă între Crăciun și prima săptămână întreagă de lucru din anul nou. Tocmai de aceea cred că interpretarea billboardului de mai sus e o dovadă că majoritatea site-urilor de știri tech își merită pe deplin soarta.
Ce vedeți mai sus nu este un mesaj pus la mișto, este chiar un core value al celor de la Apple. Tot business-ul iOS trece prin filtrul securității, înainte de a ajunge la client. Neadoptarea Flash în primii ani de iOS, analizarea tuturor aplicațiilor care ajung pe App Store și toate setările de securitate de pe orice iPhone și iPad sunt parte a fundației succesului cunoscut de Apple.
Mai mult, Apple a avut o întreagă campanie pe tema securității. Așadar, de ce au ales majoritatea să vorbească despre trolling, când nu era cazul? Lazy journalism.
Leave a Reply