Ieri la 10 jumate începea prezentarea celui mai nou telefon Allview, V1 Viper. Pe lângă toate clișeele de marketing, gen “telefon făcut cu pasiune”, am stat să mă întreb ce șansă are un telefon românesc pe o piață în care Samsung și ceilalți mari producători domină platforma Android.
Am ajuns să fiu rupt de ceea ce vrea piața de la noi, însă mi s-a părut hilar că încă se vorbește despre procesoare, nuclee și inchi. E bine că cei de la Allview încearcă să aducă ceva nou pentru un producător român, gen chip audio de la Yamaha, căști mai bune și capace colorate ce rezistă la șocuri fizice.
Din păcate însă brand-ul este prea mic, iar oamenii tot se lasă atrași de iPhone și Galaxy. Singurul avantaj? Că V1 Viper are un preț de 1299 lei la liber. Cum aș comunica eu pentru ei? Fără bălării gen pasiune și mai mult pe aspecte pragmatice, pentru că pe Allview nu scrie nicăieri pasiune. Adică:
Bă băieți, vă văd așa doritori de smartphone. Ia fiți atenți aici: noi avem un telefon cu 90% din funcțiile telefoanelor pe care voi dați vreo 3 salarii. Telefonul nu se dezintegrează la primul șoc și aveți garanție de n ani pe el. Are ultimul Android la el și bate la fundul gol orice alt telefon la prețul ăsta! Pisicile trase prin filtre Instagram arata la fel ca pe orice telefon. Deci?
Mesajul se apropie de ceea ce face Dacia în UK. Așa că sper ca Allview să comunice mai eficient adevăratele valori ale brandului. Uitați și spotul Dacia:
Leave a Reply