Campania de “teasing” a lui Prigoana

De câteva zile încoace mă uit pe stâlpi și pe afișe și nu pot să nu mă minunez cât de tâmpită e campania de teasing a lui Prigoană, cel puțin la nivel de exprimare. Eu dacă aș fi în locul candidatului aș lua niște mașini de la Rosal și le-aș descărca în casele celor care au venit cu ideea asta.

Dacă la nivel grafic avem parte doar de un plici în acțiune, textul este cu adevărat stupid.

plici de-aici! vine prigoană.

O luăm pe bucăți: “plici de-aici” e derivat din “fugi de-aici”, însă problema mea e următoarea: cui i se adresează mesajul? Lui Oprescu? Chiar stă actualul primar să citească toate reclamele de pe străzi? I se adresează mesajul alegătorului? Cum adică “fugi de-aici”? Încă mi-e neclar dacă Prigoană vrea ca alegătorul să plece sau dacă, într-un mod foarte subtil vrea să arate că el va stârpi corupția locală cu mărețu-i plici.

Apoi avem “vine prigoană”, iar aici se vede că domnul în cauză are un nume foarte neinspirat. Conform DEX-ului:

PRIGOÁNĂ, prigoane, s.f. Urmărire aprigă, pornire împotriva cuiva; măsuri represive luate de o autoritate împotriva cuiva; asuprire, persecuţie, prigonire. – Din prigoni (derivat regresiv).

Cuplați explicația asta cu prima propoziție, “plici de-aici”, și oferi un mesaj foarte confuz unui alegător care, așa cum ne-au arătat statisticile din ultimii ani, este cam sceptic și nu se prezintă la urne.

Cum ceea ce vedem este o campanie de teasing, aștept să văd cum decurge întreaga campanie electorală și mesajele pe care le va lansa candidatul Silviu Prigoană. Deocamdată nu e grozav.

foto via


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.