V-ați gândit cum se gândesc producătorii de vin la numele noi de vinuri? Dacă nu, exemplul ăsta poate fi adevărat:

– Băieți, ca să ieșim în evidență la raft, ne trebuie un nume îndrăzneț, să fie primul pe care clientul il vede printre celelalte sticle! Produsul e deja cunoscut ca fiind mega șmecher, dar acum scoatem o ediție cu o concentrație mai mare de alcool. Idei?

– Șefu’, să-i zicem “Strong”!

– Du-te, bă, noi vindem bere? Gândiți, bă, trebuie să dea bine pe sticlă, să rămână în mintea omului!

– “Extra”!

– Bă, voi mă băgați în faliment! Noi nu vindem vin la 5 litri, în sticle de plastic vândute și producătorilor de lichid de parbriz! De ce mama naibii vă plătesc?

– Șefu’, da’ ce-ar fi să-i zicem “Forte”?

(pauză de câteva secunde)

– Genial! (ia pixul și desenează pe o foaie) Punem mare pe etichetă doar acronimul. Hai, dați-o în producție!

sange-de-taur-forte

Bonus, cum se numește vinul pe eticheta căruia se află Florin Piersic:

florin-piersic-doua-vorbeUnderstated, nu credeți?

 

 


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.