V-ați gândit cum se gândesc producătorii de vin la numele noi de vinuri? Dacă nu, exemplul ăsta poate fi adevărat:
– Băieți, ca să ieșim în evidență la raft, ne trebuie un nume îndrăzneț, să fie primul pe care clientul il vede printre celelalte sticle! Produsul e deja cunoscut ca fiind mega șmecher, dar acum scoatem o ediție cu o concentrație mai mare de alcool. Idei?
– Șefu’, să-i zicem “Strong”!
– Du-te, bă, noi vindem bere? Gândiți, bă, trebuie să dea bine pe sticlă, să rămână în mintea omului!
– “Extra”!
– Bă, voi mă băgați în faliment! Noi nu vindem vin la 5 litri, în sticle de plastic vândute și producătorilor de lichid de parbriz! De ce mama naibii vă plătesc?
– Șefu’, da’ ce-ar fi să-i zicem “Forte”?
(pauză de câteva secunde)
– Genial! (ia pixul și desenează pe o foaie) Punem mare pe etichetă doar acronimul. Hai, dați-o în producție!
Bonus, cum se numește vinul pe eticheta căruia se află Florin Piersic:
Leave a Reply