Bloguri nișate. O idee care a prins foarte bine pentru anumite domenii. În ultima vreme văd că blogurile de turism au căpătat vizibilitate, iar vlog-urile (sau video bloguri) încep să se dezvolte frumos. Despre toate pot spune că au ceva care mă fac să mă întorc la ele. Unu la mână că îmi place să călătoresc, să mă rup de Capitală și doi: comunicarea prin video este întotdeauna mai personală.
Cum rămâne însă cu blogurile de muzică? E destul de greu să faci o distincție între blogurile de muzică și site-urile cu știri din muzică. Urban.ro a pornit la drum cu numele monden.info, un blog de muzică, fără scandaluri și cancan-uri. Ceea ce m-a impresionat la proiectul lui Pyuric a fost dorința de a promova și pe cei aflați la început de drum, cei care n-ar intra pe radio în mod normal.
Mi-a plăcut modelul, de aceea am fost foarte atras de X Factor-ul de anul trecut. Multă lume care cântă din pasiune, multe emoții și (dacă vă mai aduceți aminte) ceva nervi. Toți cei care au participat anul trecut au avut o fărâmă de X Factor în ei, iar pe măsură ce galele înaintau în ediții era din ce în ce mai clar cine posedă acel “vino-ncoa”.
Până la urmă așa poate fi tradus X Factor: acea trăsătură care te face să revii, să mai pui o dată piesa în difuzoare și să o asculți de parcă ar fi prima dată. Andrei a reușit asta. De ce ar avea blog-ul ăsta un X Factor? Pentru că un blog nu înseamnă doar două paragrafe, o imagine și butonul de like. Un blog X Factor înseamnă articole scrise din pasiune, fotografii, video și interviuri cu concurenți. De aceea sunt de părere că blog-ul are X Factor și așteaptă să genereze articole citite de fanii show-ului.
Articolul participă în cadrul concursului inițiat de Antena1. Mai multe detalii aici.
Leave a Reply