Am ales să scriu un singur post despre două evenimente, Blogoree și Webstock 2011, pentru că (cel puțin din perspectiva mea) tratează același subiect: blogul.
Blogoree este un How To pentru cei care vor să facă din blogging un stil de viață, dar mai ales o sursă de venit. În fața speaker-ilor am aflat ce vrea să se facă prin noul proiect, dar și ce greșeli s-au făcut în trecut.
Acum câteve zile priveam cu scepticism propunerea unor cursuri de blogging. Sună pompos, dar evenimentele din ultimele zile m-au făcut să cred că echipa Blogoree a știut ce vorbește. Ca să le răspund: propun susținerea unor cursuri de definire a termenilor și de conștientizare a propriului conținut (mă gândesc la ce a zis Piticu despre Gadget.ro). Cu siguranță voi vizita site-ul și voi căuta informațiile de care am nevoie.
Webstock 2011 a continuat seria de How To pentru cei ce vor să devină probloggeri (adică să scoată bani). Înainte de asta am avut parte de câteva cuvântări motivaționale din partea lui Ivan Patzaichin și a Cristinei Bazavan. Ideea generală a problogging-ului este: nu poți dacă nu investești (bani, timp, efort). Întrebările publicului au fost și bune, și mai puțin bune. Din punctul meu de vedere întrebări de genul Câți bani ar trebui să ceară un blogger cu până la 100 de unici pe zi? nu își au rostul. Este ca și cum ai incerca să calculezi cât iau A-listerii pe baza unicilor. Felicitări lui Cristi Manafu, întregii echipe Evensys și a tuturor invitaților pentru că au facut din Webstock un eveniment reușit!
Binențeles că mi-am adus aminte de voluntariatul de anul trecut.
Leave a Reply