Autostrăzi fără viteză de autostradă

Published by Dan Pandrea on

Ce poate fi mai românesc decât o autostradă pe care nu poți merge ca pe o autostradă? La Bacău nu avem rosturi de dilatație, motiv pentru care oamenii își rup mașinile când traversează Bistrița. La Sebeș nu avem bretele de acces de viteză, iar la Alba Iulia zici că toate mașinile joacă Snake pentru a intra pe autostradă. Încă e șantier.

Bineînțeles că e mai bine decât prin sate pline de gropi, căruțe și treceri de pietoni. Dincolo de jantele crăpate de la Bacău, fiecare lot inaugurat în această săptămână este mult mai sigur decât un drum național.

Însă inaugurările astea incomplete, cu iz electoral îmi aduc aminte că suntem în țara în care ITP-ul intră pentru mulți la categoria “opțional”. Dacă până acum nu te-au deranjat frânele varză și anvelopele uzate, de ce să te supere lipsa parapeților? We’re from Romania, we die like real men!

PS: Mai durează câteva săptămâni până ce loturile de la Bacău și Alba-Iulia vor fi cu adevărat terminate. Sunt chestii de detaliu, la care constructorii lucrează sub trafic. Țineți cont de limitele de viteză și circulați cu grijă!

Categories: Auto

1 Comment

Îndrăznește să crezi, episodul 2021: 118 kilometri de autostradă* în următoarele 12 luni | Dan Pandrea · December 18, 2020 at 08:11

[…] 61 de kilometri, cu mențiunea că la Bacău, Sebeș și Alba Iulia încă se lucrează sub trafic, din motive de inaugurare înainte de votare. De unde i-a dat ministrului 90 de kilometri? A pus la socoteală un lot pe care l-a deschis la […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.